Zwroty i reklamacje

Zwroty towarów

1.
Klientowi przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki po złożeniu u sprzedawcy na piśmie oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Zwrot zamówionego towaru, następuje na koszt Klienta. Towary na zamówienie nie podlegają zwrotowi lub wymianie (dotyczy nosideł, parasolek, śpiworków, komód , szaf oraz całych zestawów meblowych)
2. Sklep zobowiązuje się zwrócić Klientowi należność za zwracany towar, w terminie do 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy lub do 14 dni od otrzymania zwracanego przedmiotu, w przypadku gdy nie otrzymamy wcześniej oświadczenia. Zwrotu należności dokonujemy przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta lub przekazem pocztowym pod adres wskazany w zamówieniu. Sklep zobowiązuje się również do zwrotu kosztu transportu towaru DO KLIENTA, za który Klient zapłacił, jednak w kwocie nie większej niż wynosi najniższa stawka transportowa w sklepie - czyli 15 zł.  W przypadku zwrotu pieniędzy przekazem pocztowym zwracana kwota zostanie pomniejszona o koszty jego realizacji wg stawek stosowanych przez Pocztę Polską.

Infolinia:

792-793-730

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl